У рамках Ukrainian Fashion Week 2022 пройшли покази відомих брендів, які своїми колекціями продемонстрували, що мода – це один із інструментів комунікації, спрямований на висвітлення такої вкрай важливої теми.
Надзвичайно вразила колекція “Time to stay” дизайнерки Анни Гайової, що присвячена темі трансплантології та донорства в Україні.
«За останні роки Україна зробила стрімкй ривок у розвитку трансплантології та зокрема посмертного донорства. Проте суспільство все ще сповнене недовіри, хибних переконань та відвертих міфів. Бренд буквально висвітлює важливу соціальну тему через світловідбиваючі принти, які розповідають про донорство та трансплантологію», – розповіла вона.
Як зазначила сама дизайнерка, на створення колекції “Time to stay” її надихнула подруга дитинства, яка понад три роки перебувала у списках очікування донорської нирки. Основна ідея полягала в тому, що донор дарує реципієнту додатковий час на цьому світі.
Засновниця бренду впевнена, що одяг є одним із інструментів за допомогою якого можна прискорити популяризацію донорства в Україні.
В Українському центрі трансплант- координації вважають, що такі ініціативи дуже важливі для суспільства. Приємно усвідомлювати, що є люди, які роблять світ кращим, популяризуючи таку складну, проте надважливу тему порятунку людського життя. Такі заходи об’єднують зусилля лікарів та не байдужих людей, завдяки чому тисячі людських життів можуть бути врятовані.