Логотип Facebook із посиланням на сторінку Facebook
Логотип YouTube із посиланням на канал YouTube

Людям із порушенням зору

Донорство – безцінне! Стартувала кампанія на підтримку донорства

Червень, 18, 2024

У Всесвітній день донора крові спільно з медіагрупою Starlight Media, Факти ICTV та Вікна-новини запускаємо соціальну кампанію “Донорство – безцінне”. Її мета – популяризувати регулярне добровільне та безоплатне донорство крові серед українців, а також мотивувати більшу кількість людей ставати регулярними донорами крові.

У центрі кампанії – соціальний відеоролик за участі відомих телеведучих “Факти ICTV” та “Вікна-Новини”: Оксани Гутцайт, Олени Фроляк та Яни Брензей. Кожна з героїнь проживає свою унікальну історію, але їхні шляхи перетинаються в Центрі крові, де вони стають донорами та діляться краплинкою життя з тим, хто цього потребує. Своїм прикладом ведучі демонструють: донорство крові – це швидкий та безпечний спосіб зробити внесок у порятунок життя інших.

Олена Фроляк, шеф-редакторка, ведуча “Факти ICTV” та марафону “Єдині Новини”: “Щодня ми з вами користуємося безліччю можливостей: займаємось буденними справами, працюємо, відпочиваємо, гуляємо у парку. Врешті решт, щодня ми отримуємо головну можливість – повноцінно жити. Ми завдячуємо цим нашим захисникам і захисницям, які третій рік поспіль власною кров’ю гарантують нам завтрашній день. Також є багато пацієнтів, які потребують крові на постійній основі. Це найлегше і найменше, що ми можемо для них зробити”.

Зважаючи на реалії сьогодення, переоцінити важливість залучення нових донорів вкрай важко. За статистикою, донорами можуть бути 35% населення, однак лише близько 3% регулярно здають кров. При цьому 50% річних донацій є одноразовими – люди здають кров, коли цього потребує їхній друг або родич, і ніколи не повертаються.

Дмитро Коваль, генеральний директор СДУ “Український центр трансплант-кординації”: “Надійності системі крові надає саме регулярне донорство. Наразі ми маємо унікальну ситуацію – українці закривають усі термінові потреби донорської крові і це є одним з проявів нашого патріотизму та єдності. На третьому році війни ми жодного разу не запросили допомоги в компонентах крові у наших партнерів. Але маємо вибудувати культуру усвідомленого регулярного донорства – щоб люди планували свої донації і здавали кров 3-4 рази на рік. Тоді ми матимемо надійні стратегічні запаси крові і сталу базу донорів”.

Літній період є одним із найбільш дефіцитних за кількістю донацій крові. Тому ми придумали різні активності, які допоможуть привернути увагу до важливості цієї теми, переконати у доцільності регулярних донацій крові і залучити нових донорів.

Оксана Гутцайт, ведуча “Факти ICTV” та марафону “Єдині Новини”: “Іноді жахливі речі вчать нас чомусь доброму. Саме війна навчила нас, що не можна залишатись осторонь. Треба робити все, що ти вмієш та можеш, щоб перемогти. Донорство необхідне, це можливість дати життя комусь іншому, побачити сльози радості, а не горя, чиїхось батьків, дружин, дітей, чоловіків. Це мінімум, який ми можемо і маємо робити, адже на цій планеті ми тільки разом можемо вистояти і перемогти”.

Наша головна мета – переконати якомога більше людей у тому, що врятувати життя може кожен. Це просто, швидко і абсолютно безпечно.

Яна Брензей, ведуча “Вікна-Новини” та марафону “Єдині Новини”: “Під час великої війни благодійність та волонтерство вийшли в Україні на космічний рівень. Ми з вами збирали на дрони, РЕБи, навіть на оренду супутника. Але не все можна купити за гроші. Донорська кров реально може врятувати життя. Багато з нас можуть зробити таку пожертву вже сьогодні. І ваша кров допоможе комусь жити”.

Кампанія “Донорство – безцінне” реалізується у кілька етапів. Стежте за анонсами.

Дякуємо журналістам за активну позицію і можливість розповідати українцям про важливе і безцінне.

Соціальний відеоролик за посиланням: https://youtube.com/watch?v=7r1d66xtBFs.