Логотип Facebook із посиланням на сторінку Facebook
Логотип YouTube із посиланням на канал YouTube

Вшосте українські дизайнери через мистецтво розповідають українцям про важливість донорства крові. Кров єднає, а донорство як прояв української ідентичності – такою була тема цьогорічного конкурсу. Організатори ArtDonation ГО “Агенти крові” пояснили свій вибір так: допомагати, навіть через кров, є частиною нашого національного характеру.

Тому у роботах – творчість Лесі Українки, мотиви Примаченко, вишиванки, несе Галя воду і навіть вцілілий бородянський півник… Кожен з митців по-своєму переосмислював і пов’язував з нашою історією тему донорства як частину української ідентичності.

На конкурс надіслали понад 100 робіт, з них визначили 30 фіналістів. Вибрати переможців було особливо складно, і все ж журі назвало їх:

  • 1 місце – Валерія Морозова @valleriiart;
  • 2 місце – Аліна Ковтун @super.alina.k;
  • 3 місце – Аліна Тищук @alina.tyshchuk.prints.

Також визначено і переможців за результатами глядацького голосування:

  • 1 місце – Алла Марченко @marchnco;
  • 2 місце – Анна Біляєва @ann.b.designer;
  • 3 місце – Ольга Гуртовенко @ol.gurtovenko.

ArtDonation-6 проходив за підтримки Українського центру трансплант-координації. Переможців нагороджували у Національному академічному драматичному театрі імені Івана Франка, де відбувався день донора.

Роботи учасників конкурсу будуть виставлені в різних публічних просторах. Зокрема, наразі вони представлені у Національному університеті “Києво-Могилянська академія”.